loading...
تجارب
آسپیرین بازدید : 0 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام دختر مامانی خوبی عزیز دلم تو دلم اذیت که نمیشی یکم دیگه صبرکنی و 4ماه دیگه طاقت بیاری بعد میتونی بیای تو بغلم

عزیز دلم فردا تولدمه هورااااااااااااااااااااااااااا

برا مامانی چی میخوای بری ناقلا

بابایی که خیلی راز داره اصلا لو نمیده کاراشو ولی تو بگووووووووووو چی برام میخری

نفس مامانی  یه خبر بدی هم برات دارم

پسر عموی بابایی محمود (بابای من)*فوت کرد براش دعا کن اون دنیا جاش خوب باشه

گل دخترم باباجون خیلی ذوق میکنه تو دلم حرکت میکنه  ازبس نازتو میکشه که تا متوجه میشی باباجون پیشم هس خودتوبراش لوس میکنی هی بالاپایین میری

مامانی منتظرتم تا این چندماه زودتر تموم بشه بغلت کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 27